Saturday, June 30, 2018

I am not your negro

Günün filmi 'I am not your negro' yönetmen: Raoul Peck.

Günün fotoğrafı :


VE günün sorusu: Kimsin sen? Vurguncu musun? Mağdur mu? Yoksa kenardaki seyirci misin sen? Artık bir karar vermek ve yola koyulmak zamanı. Yaşlandığımı hissediyorum ve aslında burdan da anlayabiliriz yaşlandığımı. Artık kabulleniyorum zalimin zulmünü kendime olmadıkça. Ağanın çiftliğinde traktör sürmekten gururlanıyorum eğer bana kırbaçlatmıyorsa marabaları. Olmuyor böyle. Benim ruhum, kanım aklım ezilenle, mağdurla, haksızlığa uğrayanla. Kendi doğama daha fazla karşı yaşayamam. Ama karışık bir durum bu hem ezilenle olup hem de ezenle oturulur mu?

Önemsiz bir soru değil bu. İyi düşün. Ne olduğunu bul!

No comments:

Post a Comment

 type="text/javascript" src="http://cdn.mathjax.org/mathjax/latest/MathJax.js"> MathJax.Hub.Config({  extensions: ["tex2jax.js","TeX/AMSmath.js","TeX/AMSsymbols.js"],  jax: ["input/TeX", "output/HTML-CSS"],  tex2jax: {      inlineMath: [ ['$','$'], ["\\(","\\)"] ],      displayMath: [ ['$$','$$'], ["\\[","\\]"] ],  },  "HTML-CSS": { availableFonts: ["TeX"] } });